کسری جونکسری جون، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

پسر پاییزی من...

عکس دوماهگی تا سه ماهگی

1392/12/4 18:56
نویسنده : مامی کسری
498 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم ماشاا... روز به روز بزرگتر و شیرین تر میشی و ما عاشق تر از دیروز

چندتا از عکس های این یکماه میذارم برات تا ببینی چقدر شیرین و خوردنی شدی فدات شمممم

فکر کنم باباجون تلویزیون بیشتر از من دوست داره

نفسسسسسسس کشششششششش

 

کسری به ددر می رود

اقاااااا اگر ما نخوایم عکس بگیریم کیو باید ببینیم؟؟!!

باباجون تو ندانتون خودم موخوام ببینم

عجباااااااا از دست بابا فرار کنیم گیر مامان می افتیم اینم اتلیه مامان جون

 

ماشاا... ماشاا....

پسندها (1)

نظرات (5)

نینی عاشق
4 اسفند 92 19:44
سلام عخش خاله فدات شم که انگده بزرگ شدی ماشالله هزار ماشالله فدای خنده هاتتتتتتتتتتتتت جیگیلی عجججججججججب مامان هنرمندی ایشالله همیشه سلامت باشی گلم بوسسسسسسسسس
فرشته - مامان امیراشکان
6 اسفند 92 15:09
هزار ماشالا چقده ناناز شدی کسری جونم . خدا حفظت کنه - ایشالا همیشه این جور خندون باشی عزیزم
بهار
7 اسفند 92 20:43
عزیز دلم چه اقا وناز شده بخورم اون خنده های نازشو اخه این چه وضعشه یه دخمل شما که نمیرسههههه
اذین
11 فروردین 93 21:21
asemani92
18 فروردین 93 9:56
گندم جان جدا ماشاله به این اقا کسری فوق العاده نازو شیرینه هزارتا ببوسششششششششششششششعاشقش شدمجیگرههههههههههههه ممنون عزیزمممم