کسری جونکسری جون، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

پسر پاییزی من...

روزهای اخر.......

1392/11/16 20:49
نویسنده : مامی کسری
169 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسری خوبی؟؟

٥شنبه ٣٠ ابان رفتم سونو خدارو شکر همه چی خوب بود و وزن شما هم ٣٣٠٠ زدن خدارو شکر که سالم و تپلی هستی....

از اقای دکتر پرسیدم بندناف دورگردنت نیست که خداروشکر نبود و خیالم راحت شد...niniweblog.com

بعدش جواب رو بردم پیش خانم دکتر چون توی سونو تاریخ زایمان رو زده بود ٨ اذر ولی سونو قبلی ٥ اذر بود

که دکتر گفت همون ٥اذر مد نظره تا اوم موقع صبر می کنیم اگر خودش با زبون خوش نیومد به زود متوسل میشیم(سزارین) که ازش خواستم اگر قراره سزارین بشم همون ٢اذر باشه که دوست دارم ولی قبول نکرد دکتر نامرد گفت من نمی تونم بیامniniweblog.com

گفت جمعه بیا که منم قبول نکردم بخاطر اینکه اون روز عزیز اینا نذری داشتن(حلیم) گفتم حالا که قرار نیست دوم بیایی منم صبر می کنم تا اخرین روز شاید طبیعی زایمان کردم !!niniweblog.com

روز جمعه عزیز نذری حلیم داشت با باباجون رفتیم اونجا صبح تا ظهر هم فقط داشتیم تقسیم می کردیم بعدش اومدیم خونه انقدر خسته بودیم تا بعدازظهر خوابیدیم.....niniweblog.com

انشاا... سال دیگه خودت هم کنار دیگ حلیم شیطونی کنی عزیزممممممممniniweblog.com

امروز شنبه ٢اذر و ٢روز دیگه وقت داری بیایی گل پسرم والا مامی سزارین میشه وتورو میارن بیرون....niniweblog.com

انشاا... هرچی صلاحه و خیرمونه برامون پیش بیاد امیدمون به خداست عزیزمممممم.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

قالب و تقویم کودکانه
2 آذر 92 18:37
sepahanbackground@gmail.com
شیرینم
4 آذر 92 14:30
سلام کسری جونم کی میای تا ما شکل نازتو ببینیم همه منتظریم خاله جونی خوش قدم باشی عزیزم سلام خاله جون به همین زودی میام اریا جون رو ببوس
گل❤پروانه
7 آذر 92 11:33
سلام عزیزم.خوبی؟ ممنونم که به سوالاتم جواب دادی. خیلی جالبه که میتونی زایمان طبیعی کنی. درد نداره؟ایشالا که به خوبی و سلامتی زایمان کنی. و هرچی خدا میخواد همون بشه ممنون عزیزم دوست داشتم طبیعی ولی قسمت چیز دیگه ای بود مجبور شدم سزارین کنم به دلیل جدا شدن جفت
گل❤پروانه
12 آذر 92 22:27
از نینیمون چه خبر عزیزم؟ به دنیا نیومد؟ بلههههههه خاله جون بدنیا هم اومد گل پسرمون
عاطی مامی آرش
24 آذر 92 12:02
گندم جون زودی بیا عکس آقا کسری رو بذار ببینیم چه شکلیه گل پسرت به روی چشم عزیزم