کسری جونکسری جون، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

پسر پاییزی من...

هفته 39 ......

1392/9/2 18:29
نویسنده : مامی کسری
252 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسریییییییSun

شما الان وارد هفته 39 شدی قربونت برم دیگه شمارش معکوس شروع شده ما هم منتظریم

از یکی دو روز قبل یکم دردها شروع شده زیر دلم کمرم بغل پام درد می گیره یا تیر می کشه فکر کنم گل پسری داره جاشو تغییر میده ومیاد پایین قربونش برم.....

ولی من دوست دارم 2 اذر بدنیا بیایی هم مثل باباجون اذری بشی و هم تاریخ تولدت 2/9/92 بشه.....niniweblog.com

حالا ببینیم تاریخ تولدت کی بشه و خدا چی بخواد البته خانوم دکتر گفته تا 5 اذر وقت داریم ولی اگر تشریف نیاری مجبورن به زور با سزارین بیارنت بیرون...

 

ولی مامانی دوست داره طبیعی شما سروقت بیایی بغلش امیدوارم صلاحمون هرچی هست همون باشه

اول سلامتی شما گل پسری مهمه بعد خواسته دل مامانی...niniweblog.com

این تصویر 39 هفتگی.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی مهسا
27 آبان 92 17:04
سلام خاله جون ماهم شمارش معکوس و شروع کردیم تا هر چی زودتر روی ماهت و ببینیم ایشالله صحیح وسالم به دنیا بیای گل پسری ممنون خاله جون التماس دعااااااا