کسری جونکسری جون، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

پسر پاییزی من...

هفته 40 و شمارش معکوس......

1392/9/2 18:26
نویسنده : مامی کسری
182 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسری انشاا... که حالت خوبه؟؟

البته از شیطونی هات معلومه که خداروشکر خوبی و داری خوش می گذرونی که دلت نمی خواد بیایی بیرون قربونت برمniniweblog.com

امروز وارد ٤٠ هفتگی شدی گل پسری و مامان و بابا رو همچنان منتظر و چشم به راه گذاشتی قربونت برم نمی خوایی تشریف فرما بشی؟؟niniweblog.com

دیروز رفتم نوبت چکاپ داشتیم خانوم دکتر معاینه کرد و خدارو شکر همه چی خوب بود ولی بهمون گفت اگر تا ٥ اذر که ٥ روز دیگه است تشریف نیاری به زبون خوش مجبوره به زور درت بیارنniniweblog.com

چون بیشتر از این موند جایز نیست حالا عزیزم شمارش معکوس شروع شده قربونت برمniniweblog.com

ولی از اینکه نتونم طبیعی زایمان کنم خیلی ناراحتم و دلم نمی خواد سزارین بشم ولی خوب هرچی خدا بخواد شاید صلاحمون در اینه!!niniweblog.com

از یه طرف هم دوست دارم شنبه ٢/٩/٩٢ بدنیا بیایی و تاریخ تولدت این روز باشه اگر قرار باشه تا دوشنبه صبر کنیم و نیایی و سزارین بشم پس بهتره همون تا شنبه صبر کنم اگر نیومدی ٢ اذر برم سز بشم!niniweblog.com

چون اگر قراره ارزوی طبیعی به دلم بمونه حداقل روزی که دوست دارم بدنیا بیایی قربونت برم حداقل یکیشو از دست بدیم یا طبیعی یا تاریخ روزی که دوست داریمniniweblog.com

انشاا... هرچی خیره برامون پیش بیاد!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مــآمــآنـے
30 آبان 92 11:07
سلام عزیزم خوبی؟ انشالله که گل پسری به سلامتی زمینی میشه نمی دونی چه شیرینه داشتن یه فسقلی تو خونه از روزهای آخر دو نفره بودن نهایت استفاده رو بکن از زایمان برات بگم که بهت سزارین و پیشنهاد میکنم باز هم هرجور خودت میدونی بهترین لحظه ها رو برا آرزو دارم مرسی دوستم از نظرت فعلا منتظرم هرچی خدا بخواد
میترا(مامان ایلیا)
30 آبان 92 13:19
ای بابا خاله جون بیا دیگه.چقدر ناز داری آخه تو خاله جوون؟زودی بیا ببینیمت کسری جونی.بووووووووووس